EGvt.alle.bg

Компютърна анимация

Тема 1. Въведение в компютърната анимация. Илюзия за движение. Основни видео стандарти. Кадри и поредност. Ключови кадри. Контрол на времето. Мащабиране на времевите сегменти.

Видеоурок Основи на компютърната графика: Апаратни средства на компютърната графика; Същност и методи на компютърната графика; Основни понятия от триизмерната графика; Програми за компютърна графика и анимация; Демонстрация на Truespace

Компютърна анимация
Програма за моделиране на 3D обекти и създаване на 3D графики. В приложението е представена функция за визуализации в реално време, основана на DirectX, за мрежов рендеринг, за отчитане на динамиката, редактор на скриптове. В него е интегриран и визуализаторът V-Ray. TrueSpace е пълнофункционален пакет. В новата версия на програмата има филтри, експортиращи директно във формата на Virtual Earth, Microsoft-ския аналог на Google Earth. 

Видеоурок Използване на програма за триизмернаграфика: Възможности на Truespace; Стартиране на програмата; Основни елементи на интерфейса; Графични обекти и сцени; Настройки на екрана; Използване на графични примитиви; Селектиране на обекти; Трансформации на обекти; Редактиране на обекти

Тема 2. Обработка и анимиране на двуизмерна графика. Основни параметри и особености. Графични формати.
Тема 3. Интерактивна анимация. Основни формати. Особености.

Видеоурок Моделиране на графични обекти: Логически операции с обекти; Редактиране на ниско ниво; Струговани операции; Деформиране на обекти  

Тема 4. 3D анимация.

Видеоурок 3D анимация: Анимация чрез интерполация; Определяне на ключови кадри; Задаване на траектория на движение; Използване на камери в анимацията; Скелетна анимация   

Упражнение 1: Използване на графични примитиви; Трансформации на обекти; Оцветяване на обекти; Рендване на сцената; Създаване на графичен файл

Упражнение 2: Създаване и настройване на светлинни източници; Използване на камери; Създаване на полигони и текст; Използване на рейтрейс

Упражнение 3Логически операции с обекти; Моделиране на обекти

Упражнение 4: Създаване на физически параметри на обектите; Създаване на кратък филм чрез физическа симулация

Упражнение 5Анимация чрез интерполация; Скелетна анимация; Използване на камери

В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.